Galeria sztuki owiana tajemnicą

Opublikowany 22 gru 2020
UWAGA, UWAGA!
Mamy ważny komunikat a właściwie to sprostowanie! Po opublikowaniu materiału o nazwie Opuszczona Świątynia Masonów odezwało się do nas wiele osób aby opowiedzieć nam prawdziwą historię miejsca.
W internecie można znaleźć wiele wiadomości na temat przeznaczenia budowli ale niestety większość z nich to nieprawda i domysły. Śmiało możemy teraz powiedzieć, że chodzi tu o wielkie marzenia Artysty i Wizjonera, które niestety zostały zweryfikowane przez smutną rzeczywistość. Informację mamy z pierwszej ręki bo od samej rodziny właściciela.
Budowę rozpoczęto w latach 90 ubiegłego wieku i miała ona być Galerią Sztuki. Właściciel był Artystą i to właśnie tam chciał wystawiać swoje dzieła aby mogły one cieszyć oczy szerszego grono zainteresowanych. Galeria była jego marzeniem i dążył do jej powstania z całych sił ale niestety jak to bywa w życiu budowa odwlekała się w czasie a nieprzychylni ludzie przyjeżdżali tam aby kraść materiały budowlane co bardzo utrudniało pracę, stąd napis, który możecie zobaczyć na zdjeciu "TO PRACA LUDZI WZBOGACA I TUTEJSZĄ BANDĘ ZŁODZIEJI" Wnętrze, piękna kopuła i napisy wewnątrz to wizja artystyczna oddająca przyszły klimat galerii. Ostatecznie cała historia ma smutne zakończenie ponieważ właściciel zmarł 10 lat temu a budowla nigdy nie została skończona. Opowieść o determinacji i pasji, która może być inspiracją dla wielu! Nie rezygnujmy z marzeń bo to dzięki nim możemy być szczęśliwi!
💖NASZA NOWA KSIĄŻKA O FUKUSHIMIE💖 bit.ly/UrbexHistoryFukushima
⚠️INSTAGRAM⚠️ - ►bit.ly/2MLv7Mz ◄
💖Kup sobie koszulę💖 urbexhistory.teetres.com/
💖 PATRONITE 💖 - wspomóż projekt i wyprawy ►bit.ly/2tW8RJ1 ◄
⭐️ CZ.1 KSIĄŻKI bit.ly/UrbexHistory-WchodzimyTamGdzieNieWolno
👉 SUBSKRYBUJ nasz kanał! 👈 ►bit.ly/2KLsfPb ◄
👉Zobacz nas na Facebooku👈 bit.ly/2yuULy2
Kontakt z nami: urbexhistory@gmail.com
Lubisz to co robimy ? To nie zapomnij dać łapki w górę i suba :)

Komentarze

  • UWAGA, UWAGA! Mamy ważny komunikat a właściwie to sprostowanie! Po opublikowaniu materiału o nazwie Opuszczona Świątynia Masonów odezwało się do nas wiele osób aby opowiedzieć nam prawdziwą historię miejsca. W internecie można znaleźć wiele wiadomości na temat przenaczenia budowli ale niestety większość z nich to nieprawda i domysły. Śmiało możemy teraz powiedzieć, że chodzi tu o wielkie marzenia Artysty i Wizjonera, które niestety zostały zweryfikowane przez smutną rzeczywistość. Informację mamy z pierwszej ręki bo od samej rodziny właściciela. Budowę rozpoczęto w latach 90 ubiegłego wieku i miała ona być Galerią Sztuki. Właściciel był Artystą i to właśnie tam chciał wystawiać swoje dzieła aby mogły one cieszyć oczy szerszego grono zainteresowanych. Galeria była jego marzeniem i dążył do jej powstania z całych sił ale niestety jak to bywa w życiu budowa odwlekała się w czasie a nieprzychylni ludzie przyjeżdżali tam aby kraść materiały budowlane co bardzo utrudniało pracę, stąd napis, który możecie zobaczyć na zdjeciu "TO PRACA LUDZI WZBOGACA I TUTEJSZĄ BANDĘ ZŁODZIEJI" Wnętrze, piękna kopuła i napisy wewnątrz to wizja artystyczna oddająca przyszły klimat galerii. Ostatecznie cała historia ma smutne zakończenie ponieważ właściciel zmarł 10 lat temu a budowla nigdy nie została skończona. Opowieść o determinacji i pasji, która może być inspiracją dla wielu! Nie rezygnujmy z marzeń bo to dzięki nim możemy być szczęśliwi!

    • @aroosares Zauważ, że ten film pod którym piszemy miał wcześniej inny tytuł. Zdaje się *_"obłuszczona loża masońska"_* a teraz zmieniony na *_"„Galeria sztuki owiana tajemnicą”_* a więc wyraźnie chodzi o ten film i ten budynek. Zauważ, że na piętrze nie ma okien z boku, a tylko małe z góry. Co potwierdza przypuszczenia, że to galeria sztuki. (też ta ozdobna kopuła) Co do zamku Łapalice znam tę historię i się BARDZO dziwię, dlaczego właściciel nie zabezpieczył tarasów, po których cieknie woda i przemarzają mu oraz odpadają cegły. To wystarczy rzucić plandekę za grosze, albo nawet zwykłą folią zakryć (która po roku się rozpadnie, ale co roku można zmieniać) Łapalice stwarzały zagrożenie jako źle zabezpieczana budowa na wieżach były rusztowania. Władze kazały je zdjąć to zdjął. Dzięki temu dzieciaki mają mniejsze szanse na wypadek. Mógłby dorobić barierki na tarasach ze zwykłych desek, z odpadów. Oraz zakryć folią okna lub choć parapety czymś, bo tak to zniszczeje. Bo woda z deszczu w zimie zamarza i rozsadza cegły. To tyle co do Łapalic. Gdyby jakieś internetowe koło sympatyków zabytków się zebrało to sami mogli by zrobić te drobne i śmiesznie tanie prace. Dali choć tag na mapie jako miejsce do nieodpłatnego zwiedzania . I galeria sztuki dla graffiti i zdjęć z klimatem. Jak ja bym miał taki zamek to pobierał bym opłaty "co łaska" albo wstawił w Google wizytówkę z prośbą o przyniesienie ze sobą folii i zabezpieczenie jakiegoś parapetu albo kosiarki i wykoszenie kilku metrów chwastów. Tak każdy odwiedzający zrobił by po części wszystkie prace. Zamurował bym puszkę z alarmem, albo RURĘ na pieniądze, z podziemnym sejfem. Mówiąc że 5 zł od osoby za zwiedzenie. Po dekadzie uzbierało by się na remont:) A po miesiącu na folię do zabezpieczenia tarasów.

    • @Adam Roman Chodzi ci o Łapalice i zamek, który tam jest, a który chłopaki kręcili wcześniej? Nie do końca tak było, zresztą w tamtym filmie chłopaki mówią wszystko. Facet owszem był artystą, ale głównie stolarzem i producentem mebli. Zamek nie miał być galerią sztuki, a ekskluzywnym hotelem. Niestety padło wszystko przez władze lokalne, które zablokowały mu budowę, bo pozwolenie miał na dom i zakład meblarski oraz brak pieniędzy.

    • ​@TheAdek1986 Teraz to wszystko tłumaczy. Dlaczego to z tak starych cegieł (betonowych, żużlowych pustaków).Oraz dlaczego projekt nie spełnia współczesnych norm (szerokości schodów, drzwi oraz przenikalności cieplnej - elementy okna z betonu). Dziwi mnie, że rodzina tego nie sprzedała ani nie chroniła (choćby przed celową dewastacją, ukrywając ten napis drażniący złodziei. Być może przez to zdewastowali dach czując się urażeni). Wystarczyło by zabezpieczyć dach naciągając śmiesznie tanią plandekę (chińską cienką do straganów). Albo taką mocną, grubą z ogromnych banerów, którą można dostać też za grosze w drukarni, jak im coś się źle nadrukuje (lub od bilbordów jak skończą kampanię reklamową). Ja bym na miejscu właściciela nie robił takiego napisu wypominającego złodziejom kradzież 2:04 a zainwestował bym tę energię i czas, w ogłoszenie na sprzedaż pozostałych materiałów (by nie zamrażać pieniędzy przez przestrój) oraz wynajął bym komuś to, choćby na magazyn albo do mieszkania za darmo, a nawet bym dopłacił aby ktoś miał choć prąd do oświetlenia. Bo to się opłaca. Inaczej budynek nawet w mieście zostanie zdewastowany i rozkradziony. Taka jest rodzima rzeczywistość. Poza tym zastanawiające jak nie miał pieniędzy to po co gromadził tam materiały? Przecież mógł obracać pieniędzmi przez ten czas, kupić je dopiero wtedy gdy będzie go stać na ich wbudowanie. Budowa rozciągająca się w latach nie może być magazynem, bo większość materiałów zniszczeje lub straci ważność, bo standardy się zmieniają. Cegła się zlasuje, materiały sypkie zawilgotnieją, drewno wypaczy, a metal pordzewieje. Wiec gdyby nie rozkradli tego przez 10 lat i tak zmarnowało by się (sam miałem po budowie ojca trzymane 10 lat materiały i sprzedałem za grosze by w ogóle się tego pozbyć z działki i poddasza. To już było zniszczone przez czas (leżąc tu z 10 i na poprzedniej działce też z 10 lat). Jedyne dobre trenery to w cenie złomu można kupić wszędzie bo jest tego pełno z rozbiórek albo takich zachomikowanych prywatnych składowisk. Starsi ludzie wychowani w czasach gdzie o wszystko było trudno, tam myślą kategoriami zbierania gratów -bo może się przyda). Artysta pewnie nie miał głowy do interesów, nie znał się na ludziach, a też na psychologii, że dał taki drażniący złodziei napis. Sami ci lokalni złodzieje chyba byli bardziej praktyczni bo zniszczyli tylko połowę dachu, by pod drugą połową urządzać sobie popijawy (skoro ten dom jest porzucony, to nawet bezdomni mogą do zasiedzieć i po 25-latach przejdzie na własność dzikich lokatorów). Jak się coś ma to dobrze jest o to dbać, chyba że to stary dom, którego remont jest droższy od działki na której stoi w mieście. (wtedy gdy się sam zapadnie to można sprzedać drożejącą z czasem działkę oszczędzając na kosztach wyburzenia:) Ale to jest dom w lesie, a tu działki są raczej tanie. _____________________________________________ Marzenia warto spełniać oczywiście ale warto mierzyć zamiary na siły i korzystać z wiedzy specjalistów, radząc się co najmniej osób mających większe doświadczanie w danej dziedzinie. Czyli np innych inwestorów, którzy przeszli "chrzest bojowy" ze złodziejami. Bo odnoszę wrażenie, że każda budowa w tzw szczerym polu miastem jest okradana (bo u nas to nawet w mieście została okradziona mimo, że ojciec mieszkał 500 m dalej i bywał tam co dzień -zginęło kilka okien i ziemia, a może więcej drobiazgów. Nawet ktoś ukradł wywrotkę, którą ktoś tam przechowywał). Cóż do nie powodzenia prowadzi brak wiedzy, życiowego doświadczenia. To można za damo zdobyć zasięgając wiedzy nim coś się zrobi, by potem nie popełniać tych samych błędów. Chyba niedaleko jest monumentalne dzieło innego artysty. Bo na mapie widziałem tam oznaczony tagiem *_"Prywatny zamek"_* To też chyba miała być jakby galeria. Coś artyści nie mają ręki do biznesu i budowy, pewnie działają impulsywnie, spontanicznie, pod wpływem natchnienia.. A zarobiłem więcej i wybuduje sobie mały dom pomyślą, a potem tak się rozpędzą że powstaje coś wielkiego na co brakuje im pieniędzy. Warto myśleć strategicznie nie tylko emocjonalnie. Choć marzenia potrafią spełniać się i same, jeśli ktoś ma szczęście, bo jemu sprzyja myślą pozytywnie to ludzie mu pomogą (ci co myślą negatywnie, obrażeni na świat mają tzw pecha, bo to działa jak efekt placebo, jak samo spełniająca się przepowiednia). Warto myśleć świadomie czyli pozytywnie i nie chować urazy wybaczając ludziom (nawet złodziejom - bo złość nie pomaga tylko szkodzi jak widać po tej historii, gdzie ktoś wypomniał złodziejstwo i mu zniszczyli dach nanosząc krowich placków, bo nie sądzę, aby krowy tam same wlazły). Czyli warto być miłym dla ludzi, nawet jeśli oni nie są, bo żal i złe słowo nie pomaga, a szkodzi. Choć napis 2:04 pozostał ku przestrodze innych co budują, by nie byli tak naiwni, że jak coś ogrodzą i zostawią w lesie to będzie jak wrócą na wiosnę. Złomiarze kradną nawet nie używane tory kolejowe na bocznicy, a co dopiero komuś dom, barak na działce i całe ogrodzenie (dziwne że słupki zostały, pewnie są betonowe i trudno je zbyć). Gdyby to było blisko miasta to samą działkę może dało by się wynająć, a budynek na pinball, dodając jeszcze okopy, i jakieś przeszkody. Kto chce to ze wszystkiego zrobi pieniądze, a kto nie chce, nie umie to na wszystkim straci. Warto mieć to na uwadze, że trzeba pomagać życiu przejawiając większą inicjatywę zamiast myśleć starymi schematami, które z czasem nie działają.

  • Nie jestem ekspertem, ale ten napis łaciński wydaje się być pisany archaiczną łaciną, te jakby V zamiast U, ale no nie znam łaciny. Co mnie bardziej zaintrygowało to to, że przecież w cyfrach rzymskich jest C jako 100 zatem byłoby CVI - 106 a nie podwójne 50 czyli LLVI, to chyba oznacza jakiś wcześniejszy sposób zapisu??

  • 4:35 *słupkami*😏

  • A jak ma się kwestia tajności loży masońskich w Polsce do kwestii spisu powszechnego obywateli RP, gdzie władze chcą wszystko wiedzieć? Kłamią, aby się ukryć, czy jak tą kwestię inaczej mogą rozwiązywać?

  • Masoni to największy wróg Kościoła Katolickiego.

  • Materiał,o którym wspominał Kuba to był o Bohemian Grove, Alex Jones

  • Trochę dużo gadania a mało samego budynku. No i jeszcze się okazało nie na temat 🤣 Pozdrawiam

  • Nie zaczynajcie z masonami bo zmiotą was z planszy .

  • 12:24 z lady gaga to chyba iluminaci sa

  • Chłopaki dobra robota,ciekawy film 👍🙂

  • Chętnie bym to kupił i dokończył to dzieło zróbcie zbiórkę pieniędzy na ten obiekt i dowiedzcie się kto jest właścicielem

  • Wróćmy do biblijnego Edenu kiedy Bóg zabronił jeść czy poznanie jabłoni drzewa wiedzy tzn do dziś masoneria łamie to przykazanie

  • Na przypomnienie prezydent Ignacy Mościcki zakazał lóż masońskich między innymi loży R n B'rith co potem Lech Kaczyński reaktywował w latach 90

  • Polecam książki o lożach masońskich dr Stanisława Krajskiego

  • Kielnia...

  • Witajcie! Ach jak mi brakowało Waszych opowieści!!!!🙉

  • Dzis tam byłem. Pozdrawiam

  • 17:28 - "Ptyś tu był"

  • Oj chciałem się wybrać w to miejsce, przekonać się co to za budynek. Teraz już wiem, ale skoro jest niedaleko to i tak pojadę. Pozdrawiam i Szczęśliwego Nowego Roku!

  • Gdzie to można znalezdzc

  • Głos Kuby normalnie mnie hipnotyzuje 😍🙈

  • Czy to prawda, że Doda jest masonem??

  • Masoni to obecnie towarzystwo, głównie ludzi wpływowych, inteligentnych, wykształconych, ale też podzielających podstawowe idee bractwa. Nie ma tam jakichś niestworzonych rzeczy. Bardziej obecnie ich spotkania to dyskusje o różnych bieżących wydarzeniach, ale też jako że są to ludzie często prowadzący biznesy to jak każda taka grupa pomagają sobie wzajemnie. Dlatego właśnie ta zasada tajności. Mogą się bezpiecznie wymieniać informacjami dotyczącymi nadchodzących posunięć konkurencji, a także że są między nimi politycy i ludzie służb to dowiadują się o planach rządów i służb specjalnych o wiele wcześniej niż reszta, a nawet sami lobbują za konkretnymi rozwiązaniami. Tak właśnie wielu z nich pomnaża swoje majątki. Zresztą podobnie wygląda to w 2 największych sektach - jehowi i zielonoświątkowcy też sobie tak wzajemnie pomagają i tylko sobie. I też tam są biznesmeni i ludzie pracujący w służbach.

  • Rybkę bym sobie zjadł

  • Z całym szacunkiem panowie.Skąd to wszystko wiecie? Skoro tyyyle tajemnic,że 400 w Polsce,że znaki mają do rozpoznawania się..moim skromnym zdaniem to głównie katolicy rozdmuchali masonów jako tych bogatych, złych rządzących światem coś na przykład diabła..ehh no ale Skąd właściwie są Masoni? Masoni zbudowali Amerykę od źródeł i rządzili na samym początku przez kilkaset lat do momentu kiedy chciwość ich pochłonełą i nastąpił rozłam..coś na styl rozbioru Polski kiedy to szlachta z chciwości roz....a kraj od srodka. Potem zaczęli żyć w ukryciu ,a ich główną filozofią życia jest umysł,mistycyzm,logika. Nie ma tam bogów wiec z automatu są wrogami koscioła katolickiego i pewnie nie tylko tego..Nie wydaje mi się ,ze obecnie żyją gdzieś tam kręgi i sie spotykają i palą sowy jak Bohemian Grove gdyż w obecnych czasach na pewno znalazłby się choć jeden taki pan "Snowden" z maosńskich kręgów ,który chciałby opowiedzieć o obecnych masonach. Za dużo bajek ;)

  • Masoni i Wolnomularze schronili też skradzionych dóbr majątkowych z całego świata.

  • Mówi się że najpotężniejsi ludzie są Masonami. Ponoć te debaty są aby rządzić światem. Niewiadomo ilu ich jest, jakie bogactwa mają itp.

  • Jak to jest obok mnie O__o byłem tam nawet

  • 14:26 było widać pentagram na ścianie

    • sprayjem każdy moze narysować co chce może nawet inni uberksowicze

  • Pochodźcie po kościołach katolickich, sanktuariach i bazylikach tam pełno takich symboli massońskich. Jedynym celem mosonów jest wyeliminowanie ze społeczeństwa prawdziwego Boga! Masoni mają na celu odebrać chwałę Bogu Izraela, wykpić i ośmieszyć prawdziwego Jezusa Chrystusa! Masoni oddają przede wszystkim cześć Lucyperowi bo to jego uwazają za boga i jemu składają ofiary szczegulnie z ludzi! Tak samo Iluminati czy Kiluminatii tak jak masoneria załozycielami ich są jezuici!!! Jezus nazwał to SYNAGOGA SZATANA!

  • Mieszkam obok tego miejsca i informacje o tym budynku to kłamstwo. Jest to niedokończona galeria, nie udało się jej ukończyć po właściciel zmarł. To miejsce nie ma nic wspólnego z masonami ! 🙂

    • Cześć Kinga, masz rację dlatego zamieściliśmy powyżej i na naszych mediach społecznościowych sprostowanie :) dziękujemy za wiadomość i życzymy szczęśliwego nowego roku :D

  • To miała być galeria sztuki której budowa nie została zakończona. Wciskacie ludziom jakieś bajki, słabe bajki!!

    • Cześć, zgadza się dostaliśmy taką informację i zamieściliśmy sprostowanie :) dziękujemy za wiadomość i szczęśliwego nowego roku :)

  • Panowie, tajemniczość miejsca i jego nietypowość - nie musi wskazywać na woonomularstwo. Jak już kilkukrotnie w komentarzach było wskazane - miała to być galeria sztuki - zakładam, że była pomysłem i projektem jednego człowieka. Budynek sam w sobie ciekawy i gdyby był dokończony - na pewno robił by wrażenie - jednak nie ma tam absolutnie nic co choćby wskazywało na to, że miała to być loża masońska. Choć masoneria w tytule na pewno przyciąga uwagę i znawców teorii spiskowych.

    • Cześć masz rację była to galeria sztuki :) życzymy szczęśliwego nowego roku :D

  • To miejsce nie jest świątynią masonów tylko nie dokończona galeria sztuki.....

    • @Urbex History dzięki i nawzajem ogólnie to odcinek spoczko więc łapka w górę poleciała, A komentarz dla statystyk :P

    • Cześć Aga masz rację zamieściliśmy sprostowanie :) dziękujemy za informację i życzymy szczęśliwego nowego roku :D

  • Szkoda że nie wiedziałem o waszym przyjeździe bo fajnie było by się z wami spotkać :)

  • "Parę dni temu na kanale Urbex History pojawił się film pod tytułem „Opuszczona świątynia Masonów”. 20-minutowe nagranie pokazuje budowlę, w której zdaniem autorów filmu odbywały się spotkania masonerii. Kilka słów prawdy. Tak się składa, że ta tajemnicza budowla należała do mojej rodziny, a dokładniej do nieżyjącego brata mojego dziadka. Budowa rozpoczęła się jeszcze w latach 90. i nie jest to żadna siedziba masonów, a niedokończona galeria sztuki. Mój wujek był artystą. Jego marzeniem była budowa galerii, gdzie mógłby zaprezentować wszystkie swoje obrazy. Ani on, ani nikt z mojej rodziny nie ma nic wspólnego z opowieściami autorów filmu. Wystarczyło zapytać któregokolwiek z mieszkańców tej miejscowości, do której udali się autorzy. Każdy, kto tam mieszka, doskonale zna historię tego miejsca, a jeżeli nie znałby szczegółów, wiedziałby, do kogo zwrócić się po więcej informacji. Na taki pomysł autorzy filmu nie wpadli. Powołali się na niesprawdzone informacje i pozwolili na to, aby tysiące ludzi uwierzyło w ich opowieści. Autorzy doszukują się znaków szczególnych, które ich zdaniem ewidentnie wskazują na obecność masonerii na terenie budowy. Amerykański dolar, trzy szóstki, pentagramy na ścianach - to wszystko to nic innego, jak akt WANDALIZMU. Praca wujka wzbogacała złodziei, którzy notorycznie okradali plac budowy z materiałów budowlanych, dlatego celowo poprosił o umieszczenie napisu „To praca ludzi wzbogaca i tutejszą bandę złodziei” na murach galerii. "Charakterystyczne kolumny" czy napisy w języku łacińskim to tylko i wyłącznie wizja artystyczna, która nie ma nic wspólnego z wolnomularstwem. Moja rodzina walczyła o to, aby obcy ludzie nie niszczyli tego miejsca i próbowała w jakiś sposób zabezpieczyć teren budowy. Bez skutku. Nie szanując prywatności, od lat przyjeżdża tam coraz więcej ludzi. Wandale niszczą pozostałości budowy, przede wszystkim najważniejszą część galerii - szklaną kopułę. Na terenie galerii nie raz znajdowaliśmy stare ubrania, meble czy śmieci. Marzenie wujka nigdy się nie spełniło. Zmarł 10 lat temu, a galeria nie została dokończona. Film autorów kanału Urbex History jest nieprawdą. Realizatorzy weszli na prywatny teren bez żadnego pozwolenia. Kolejne takie próby nie zostaną bez odzewu. Moich znajomych proszę o udostępnienie. Chciałabym, żeby jak najwięcej osób poznało prawdziwą historię tego miejsca." może jakieś sprostowanie?

    • Cześć Daria dostaliśmy tą wiadomość dlatego również zamieściliśmy sprostowanie. życzymy szczęśliwego nowego roku :D

  • To nie żadna loża masońska,tylko to miała być galerii sztuki. Pan,który to budował umarł zanim dokończył swoje dzieło,a wy wchodzicie na teren prywatny. :’’)

    • Oliwia masz rację dlatego zamieściliśmy sprostowanie:) dziękujemy za informację i życzymy szczęśliwego nowego roku :D

  • To miała być galeria sztuki a nie jakaś tam siedziba Masonów!

    • Masz rację Rafał dlatego zamieściliśmy sprostowanie na naszych mediach społecznościowych. Dzięki za informację i życzymy szczęśliwego nowego roku :D

  • To nie była żadna siedziba masońska. Mieszkam kilka km od tego miejsca. tam miała powstać galeria sztuki ale miejsce było w czasie budowy okradane i dewastowane stąd budowa jest niedokończona i stąd napis o wzbogacaniu złodziei. Nie wiem skąd wytrzasneliscie info o jakichś masonach.

    • Cześć informacji na ten temat jest niestety więcej nieprawdziwych niż tych rzeczywistych. Niemniej jednak zamieściliśmy sprostowanie aby ludzie dowiedzieli się co było tam naprawdę. życzymy szczęśliwego nowego roku :)

  • Chciałabym bym poinformować wszystkich zainteresowanych, ze to nie jest żadna siedziba Masonów. Doskonale wiem gdzie to jest , wiem do kogo należy ten budynek, pochodzę z tamtych stron. To zwykła , niedokończona galeria sztuki, napis pod kopułą został dopiasny później przez rodzinę zmarłego właściciela m, aby dać do zrozumienia złodzieja materiałów budowlanych aby przestali rozkradać to miejsce. Wszystkie niepokojące malowidła i znaki ( pentagram, trzy szóstki itp) są aktem wandalizmu. Powtarzam, że to miejsce nie jest związane z masonami. Rodzina właściciela tego miejsca nie życzy sobie aby wiązać to miejsce i ich samych z tego typu "działalnością ".

    • @Urbex History cieszę się że wszystko zostało wyjasnione ;)

    • Cześć Karolina masz rację była to galeria sztuki, dlatego też zamieściliśmy sprostowanie na naszych mediach społecznościowych. życzymy szczęśliwego nowego roku :)

  • Masoni .wiadomo kto to jest .

  • według mnie Masonowie studiowali, używali magię poprostu pewnie mają zaklęcia dzięki którym są tacy tajemniczy.

    • @aga aga nie, ale według mnie to jest logiczne że skoro mieli coś do ukrycia to musiała to byc magia bo raczej nic innego co istniało lub istnieje nie jest aż tak tajne.

    • Wierzysz w magię ?

  • 32R3+64 Nowy Podleś

  • To w Polsce?

  • Alex Jones „ Bochemian grove „ - Alex się tam dostał i nakręcił film o rytuale - modlą się do sowy i odwalają jakieś swoje rytuały

  • Albo mi się wydaje albo komentarz o tym, że popełniliście błąd został usunięty. 😅 Więc powtarzam jeszcze raz. TO NIE JEST ANI NIGDY NIE BYŁA LOŻA MASOŃSKA!! budynek miał być galerią sztuki ale nigdy nie został dokończony.

  • Bardzo dobry program. Zgadzam sie iz ten hudynek to nieskonczona struktura raczej niz porzucona. Mysle iz mozna by bylo officjalnie sprawdzic w ramach woknosci informacji kto zakupil teren I dostal pozwolenie ma konstrukcje. Kilka mysli o Masonach. Idee moga byc wzniosle tylko kto I co za nimi stoi I kto I jak je chce implementowac w zyciu ludzkiej wspolnoty. Tu jest sedno sprawy. Druga rzecz to owa tajnosc. Jest cos co nazywa sie publiczna "optyka". Normalnie dzialajace stowarzyszenia sa w miare otwarte I dostepne dla ludzi z poza danej struktury. Wygorowana tajnosc prowadzi do podejrzen I roznych spekulacji co postawionego celu i misji dawnego ugrupowania. Wreszcie tzw. moralny I wyznanioey, ideowy aspekt danego zwiazku. To czy dana grupa ma na mysli prawdziwe dobro drugiego czlowieka wynika samo przez sie. I nic nie zmieni FAKTU ze czlowiek moze sie tylko doskonalic w duchu tego ktory go STWORZYL I obdarzyl wieloma darami. A tylko jeden Bog w Trojcy Jedyny sie liczy. I take to pozostanie do " Konca Czasow". Tak wiec, zasada: "jak Cie widza tak cie pisza" nadal jest w mocy. Zycze Masonom szczerego I prawdziwego nawrocenia. Nie macie sie powodu niczego bac. Bedziecie prawdziwie wolni tylko wJezusie. Czas jest juz naprawde bardzo krotki. Skorzystajcie z niego. Kiedy bardzo niebawem bedziecie widzieli plonace I skazone miasto to cos zrozumiecie. Zycze pomyslnej drogi do prawdy. Piotr Zawadowski. 28th of December, 2020.

  • Jest zbyt wiele głupich osób na świecie, by wolnomularze się ujawnili.

  • To nie wyspa miejsce bohemian growe .Wpiszcie na yt jest b. ciekawy film

  • pitu pitu miejsce w pomorskim budowane jako galeria sztuki, oczywiście bez pozwoleń, nigdy nikt tam nie mieszkał. Na dzień dzisiejszy miejsce spotkań gówniarstwa.

  • Ten napis nad wejsciem rozbil mnie na molekuly.Chelpia sie tym ze sa zlodziejami i ze ludzkosc na nich robi.

  • Zapomnieliście powiedzieć że masoni sprzedają duszę diabłu w zamian za sławę czy bogactwo a NWO jest prawdą

    • @Konrad Konrad mi chodzi o komentarz wyżej, że niby masoni czczą szatana co jest bzdurą. Masoni nie czczą szatana

    • @vonKluge wstawiali zdj z nim na grupie więc piszę tylko to co sam czytałem

    • HAHAHS CO?! XD

    • było potwierdzone że nawet minister zdrowia mr szumi bral udział w takich spotkaniach

  • Dlaczego mówicie o "nich" z czasie przeszłym . Oni są, działają w najlepsze i uprzykrzają nam życie !

  • To są bardzo dobrzy ludzie , oni tylko składają ofiarę i wielbią takiego grzecznego aniołka który zwie się Szatsn

    • Szatan zwany Lucyferem tzn. Niosący Światło

  • Trzymajcie sie jak najdalej od takich ludzi to nie sa ludzie to diabły a ja zajmuje sie ich historią od 10 lat to co sie tam dzisaj to co oni robia nawt w myalach by wam sie to nie miesciło

  • Kielnia! Ważny symbol

  • 17:08 - Wydało mi się, że na podstawie tego punktu na mapie w waszej komórce ustalę lokalizacje zabytku do zwiedzania.. Ale rozdzielczość mapy za mała, za to na czuja w tym rejonie na Google Maps rozglądając się zauważyłem "Prywatny Zamek Łapalice" :-) Wg mnie nie może być to świątynia masońska, ponieważ: -ten napis na froncie domu w ogóle do tego nie przystaje (pisanie o "pracy bogacącej, a zaraz potem dodanie o złodziejach" jest to kpina, zaprzeczenie idei pracy). -taki napis może stworzyć raczej jakaś destrukcyjna, ogłupiająca, idiotyczna sekta (a nie jakiś poważny, elitarny ruch samodoskonalenia.. -który to zwykle pnąc się do góry, znajduje się w strukturach władzy, więc kto mądry siebie miałby nazywać złodziejami i kpić sobie z ludzkiej pracy i z siebie - to nie ma sensu) -poza tym jak nie trudno się domyślać masoni to ludzie majętni, tym bardziej, jak budowali by świątynie to z rozmachem bo nie z budżetu jednego, a jak kościoły się buduje, ze składki. -u mnie w domu, takie tanie betonowe cegły były użyte tylko w piwnicy, a normalnie wszystko jest z czerwonego pustaka i lepszego, firmowego (niemieckiej firmy PROTEM, co też użyto w budowie monumentalnego tzw "Zamku w puszczy Noteckiej". Więc skoro ludzie budują sobie domy z czerwonej cegły, będących jednocześnie dobrą izolacją cieplną pustaków ceramicznych, a nawet zamki się z tego buduje współcześnie. To tu ktoś zastosował jakieś betonowe pustaki, nie mające dobrych parametrów i chyba tylko do piwnic używane, gdzie nie liczy się współczynnik przenikalności ciepła, bo od mrozu izoluje ziemia. -poza tym ten projekt był dość dziwny, że kogoś nie było stać na zamówienie okien z belkami poprzecznymi tylko robił je z BETONU, co jest totalną głupotom (tak jak ten napis na ganku). Bo takie belki betonowe w oknach będą przemarzać i będzie się lud, szron zbierał, albo od razu wilgoć skraplać i oprócz zimna będzie się lać z tego woda. Ktoś ten projekt chyba sobie robił sam nie mając wiele pojęcia o przenikaniu zimna. Przecież w oknach są puste komory wypełnione specjalnym gazem (argonem niskim współczynniku przenikalności ciepła). Jak ktoś ma fanaberie by mieć okna z takimi belkami to je sobie zamawia u producenta, a nie robi z betonu (pewnie jeszcze zwykłe szyby by tam wklejał). Sam mam w domu okna na zamówienie i to z aluminium, czyli nie wypaczane, nie blaknące, anodowane. -Kolejna rzecz jaką zauważyłem, to nie harmonijne kolumny w holu, bo obok tych ładnych są obok kwadratowe (takie zwykłe zbudowane z cegły z nalanym do środka betonem to mam w piwnicy, gdzie nikt z gości nie chodzi, a na tarasach i w salonie okrągłe kolumny robione jako odlewy betonowe z tuby. Papierowej grubej formy, ze srebrną warstwą folii, które kosztowały tylko po paręset zł, ale są jednorazowe, bo potem się je rozcina. Mam razem kilkanaście takich kolumn w domu, bo po każdej jego stronie jest taras lub ganek, a w środku też 2 okrągłe). -Aby wybudować dom za kilka milionów nie trzeba być geniuszem, bo wystarczy kupić kilka hektarów działki na wsi pod dużym miastem, odczekać dekadę lub dwie, aż miast się rozrośnie i sprzedać to za kilka milionów co kupiło się za kilkadziesiąt tyś. Z tego ojciec miał kasę na dom ponad tysiąc m2. Po porostu kupił parę hektarową działkę rolną, podzielił ją na 4 sprzedał po części połowę, za tą kasę wybudował nań dom sprzedał go, wybudował za to kolejny i kupił po drugiej stronie kolejne 2 hektary, odczekał i sprzedał to i tamten dom. Mając na budowę domu wielkości pałacu na działce tym razem tylko pół hektara, bo w między czasie bardzo podrożały grunty na granicy Warszawy. Tak samo jest domyślnie wokół innych miast jakie się rozrastają. Wiec jeśli ktoś zna metamatematykę, stać go na kupno nowego auta, to zamiast to może znaleźć okazję i kupić z hektar, a potem zarobić ze 100 x więcej (jeśli tendencja się nie zmieni. Ale do tej pory ziemia tylko drożała, bo ludzi przybywa w miastach i okolicach). Więc jak prywatna osoba, jeden stary gość jak mój ojciec działający w pojedynkę, wcześniej (przed moim urodzeniem też robiący tego typu interesy) to co dopiero jakaś organizacja która ma tradycje setek lat - mogła by za bezcen kupić ziemię w okół całego miasta, jako łąki, lasy i pola, które kiedyś były za grosze - a potem sprzedać nie za setki milionów, a miliardów. Bo ziemia w miastach jest bardzo droga w porównaniu do wsi. -Ostatni punkt wątpliwości. Patrząc na fotki w necie zauważyłem, że loże masońskie to sale bez okien, a w symbolice kolumny są tylko dwie (na jednej księżyc na drugiej słońce). W warszawie na Placu Bankowym są takie dwie olbrzymie kolumny, nic nie podpierające, a na jakby tarasie na dziedzińcu. Na jednej jest księżyc na drugiej słońce. Obok jest jakiś pałac chyba robiący za posterunek policji. To mnie zdziwiło, że to jest jakby ukryte, ale na widoku. Kolumny są tak wysokie, że chyba mało kto patrzy w górę nad nie zastanawiając się co to jest na ich końcu. Przynajmniej sam miałem takie wrażenie, przechodząc miedzy nimi z wew. podwórka. Jeśli tu nie ma takich 2 kolumn bez niczego na nich opartego, a z okrągłymi ciałami niebieskimi na końcu, a w centrum miasta są to jakaś słabo jak na tajną siedzibę. Poza tym spodziewał bym się czegoś drogiego, wielkiego, a nie ciasnych korytarzy i małych wąskich schodków. To już u mnie w prywatnym domu są ze 2x szersze bo ładnie wyglądają takie. Brat cioteczny budował niedawno przedszkole i mówił, że są przepisy, że budynki użyteczności publicznej muszą mieć szerokie klatki schodowe i wyższe sufity, jak w sklepach. Bo o ile w domu masz jedną osobę, lub małą rodzinę, to mało powietrza zużywa, a na schodach mały ruch. A tam gdzie schodzą się ludzie musi być wyżej i szerzej. Tu chyba ktoś o tym nie wiedział i żałował sobie, al;bo jego pomysł na mikro sektę tego nie uwzględniał. Tak czy inaczej to wszystko jakieś dziwne i wygląda na dom bez przemyślenia. Ten napis jak reszta, choć kolumny jak i ten ganek ładne.. gdyby to otynkować to było by coś, do mieszkania lub działalności gospodarczej typu burdel, dużo małych pomieszczeń.

  • Ekipa super👍. Ciekawy odcinek 🙂.

  • Przecież to stan surowy budynku

  • 12:25 masonowie to pewnie dobrzy ludzie co? Zapytaj ich o korona wirus i inne sposoby pozbawienia większości życia , zapomniałeś dodać Panią Merkel do ich grupy , Obamę i resztę syfu, tak bardzo chcą zmiany świata , że za naszą zachodnią granicą już jest kalifat , brawo.

  • Gdzie to jest?

  • Naprawdę niesamowicie ciekawy interesujący pełen historii filmik po prostu z przyjemnością ogląda się takie rzeczy ja bardzo lubię historie 😎😎😎😎🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🤩🤩🤩 To wielka rzecz robić to co wy robocie według mnie masoni dobrzy ludzie napewno a czy mają coś że zła możliwe

  • Szkoda ze nigdy nie był użytkowany 🤷🏻‍♂️

    • no nie wiem czy szkoda, wiesz ile ofiar by tam złożyli i ile niewinnej krwi by sie tam przelało :(

  • Qrde zabraknie do miliona na koniec roju😕

  • 11:30 - Panowie, całe USA jest przesiąknięte masonerią do szpiku kości i nie jest to żadna tajemnica. USA było założone przez członków masonerii (np. Waszyngton, Jefferson, Franklin). Cała elita biznesowo-polityczna w USA to od początku w większości masoni. Tam się nawet z tym za bardzo nie kryją. Jedynym prezydentem USA, o którym na pewno wiadomo, że nie był masonem był J.F. Kennedy. Co się mu stało - wiemy.

  • 2:20 - ten napis nad wejściem powinien być w Sejmie.

    • @john painter Co to miało by znaczyć _"słabiutko"_ czy to jakiś konkurs (i to jeszcze jak ukryta kamera potajemny, że uczestnicy nie wierzą, o uczestnictwie z zawodach)? Zadałem proste pytanie - na jakiej podstawie wypowiadasz cię o lobbowaniu (domyślnie nie mając kompetencji). Ja nie wypowiadam się o przygotowaniu paszy dla krów, ani na temat nawożenia warzyw bo się na tym nie znam. Ale ludzie mają jakąś dziwaczną skłonność do mądrzenia się w tamach o których widać (po ich wypowiedziach) że nie mają żadnego pojęcia, bazując na plotkach i pomówieniach. Cóż chyba przestane czytać komentarze, albo jakiś filtr zainstaluje lub kogoś poproszę o wybieranie sensownych. Bo większość to raczej głupoty powielające stereotypy.

    • @Adam Roman ,,Jacy oni'' ? Ok słabiutko proszę pana. Nie będę streszczał panu pańskich wypowiedzi .Co mądrzejszy sam sobie wyłapie z kontekstu , słabszy musi ,,przelecieć" pański tekst jeszcze raz, wszak nie jest to ,,Pan Tadeusz" i analiza nie będzie wymagała wielu wieczorów.Temat uważam za zamknięty.

    • ​@john painter Jacy oni i gdzie, bo nie zrozumiałem tego. (nie czytając od nowa dyskusji) Poza tym napis na budynku tyczy się zapewne tego że okoliczni mieszkańcy okradli jego właściciela. Z innego (dokładniejszego) filmu pt "opuszczona galeria sztuki" wynika, że ten dach ktoś celowo zniszczył w połowie. Pewnie dlatego budowa została porzucona bo przez ten idiotyczny napis wyklinający okolicznych złodziei gospodarz budowy miał ostry zatarg z mieszkańcami, którzy nawet krowich gówien mu nanieśli. A teraz młodzież (chi dzieci) odprawia tam satanistyczne rytuały. Co widać na drugim filmie "opuszczona galeria sztuki" Podsumowując - widać, że ta budowa nie ma nic wspólnego z masonerią, a najprawdopodobniej jej właściciel miał zatarg z lokalsami, którzy często OKRADAJĄ budowy w środku lasu i nie tylko. Złodziejstwo to STANDARD w Polsce. On nie wiedział i wściekł się tak, że wygłosił im memorandum wygrawerowane na ganku. Za co mu zniszczyli dach. Pewnie dostał ataku serca i wykitował jak to zobaczył. Cóż ludzie uczą się na błędach. Czasem sam jestem dlań zbyt surowy ale jak tu mieć cierpliwość do chamstwa i głupoty, która jest nie pokorna i się pyszni. _______________________________________ Jeśli chcesz porozmawiać o polityce, gospodarce to chętnie. Ciekawi mnie czy znasz się choć odrobinkę na biznesie (bo nie zapytam czy na lobbyngu) ale na przedsiębiorczości by wypowiadać się w tym temacie? Czy jesteś tylko kolejnym hejterem który bezmyślnie powtarza brednie zasłyszane z netu?

    • @Adam Roman Ma pan 100% racje panie Adamie Romanie, oni tam nie kradna, oni tam ,,lobbuja".

    • nie powinien być - tylko głupcy tworzą takie napisy poza tym posłowie i senatorzy nie kradną publicznie znieważanie to przestępstwo

  • Gdybyśmy żyli w normalnym (tzn. wolnym) kraju to można było zrobić tam dobrze prosperujący burdel-kasyno. A tak, to zmarnowane pieniądze, praca i materiały na jakieś mistyczno-ezoteryczne pierdamony.

  • W szkocji mamy w kazdej wiekszej wiosce loze masonskie. Czesc wciaz dzialajacych. Bylam w jednej dzialajacej gdyz byla wykorzystana do spotkan spirytualistycznych.

  • Jak zawsze Kozak Materiał Panowie. Tworzycie Najlepsze Urbexy w Polsce i to jest Fakt któremu mało kto zaprzeczy.! Masoni Rodzina Rotschildów Nowy Porządek Świata COVID19 To wszystko już się dzieje. Globalny Reset itp. Pozdrawiam Najlepsze Urbexy !!!

  • Masoni mają złe zamiary i szykują nam finał NWO rozgrywa się na naszych oczach 👊

  • Jan Paweł II uzywał masonskich gestów - palec na ustach, - okulary zrobione z dwoch palców kciuk i palec wskazujący zakrywał nimi oboje oczu. Możliwe że używał innych gestów ale tylko te znam.

    • Pajac 🤣😂 tyś dzbanie taki goopi, czy takiego udajesz.

  • Moi ludzie nigdy nie zostaną do końca zrozumieni to się nie zmieni

  • Odnośnie lóż masońskich, to tak z drugiej ręki: tajemniczość tego stowarzyszenia i nazwa wzieła się od angielskiego "stonemason" (czyt. stołnmejson) czyli kamieniarz, i odnosi się do tradycji jeszcze z czasów średniowiecznej Anglii (choć pierwsze loże powstawały dopiero w XIV w.), gdzie takie zawody właśnie jak kamienarz, stolarz, murarz, szkutnik itd, a właściwie ich cechy i gildie były stowarzyszeniami zamkniętymi. Dlaczego? Wiedza odnośnie tych zawodów była ściśle strzeżona, bo była opłacalna i żeby dostać status czeladnika trzeba było przyuczać się latami, a nawet dekadami (stąd postawa rozwojowa i stopnie wtajemniczenia). Z tego co wiem, przynajmniej w Anglii, ale to też zależy od loży, to do tej pory masonem zostają wyłacznie mężczyźni (choć zdarzają się i kobiety, choć dalej jest to sparwa niejasna i dosyć sporna) z wykształceniem uniwersyteckim i żeby zostać wolnomularzem trzeba zostać zaproszonym przez istniejącego członka loży, oraz w zależności od stopnia wtajemniczenia można być członkiem wielu lóż. Z perspektywy kogoś kto wolnomularza spotyka prawie codziennie (ojciec mojego partnera (anglika)), to obecnie większość lóż głównie skupia się na organizowaniu pomocy charytatywnej, patronacie szkołom i instytutom naukowym itd. Symbolika jest bardzo szeroka, i tak - noszą szaty, kostiumy templariuszy, białe rękawiczki, szarfy, wstęgi, sygnety, odznaczenia, mają swoje zwyczaje i rytuały. Ciężko ich rozpoznać, bo nawet to jak noszą sygnety jest zależne od stopnia i stanu cywilnego, ale popularne jest noszenie sygnetu z cyrklem i węgielnicą na małym palcu ręki przeciwnej do dominującjej. *Oko opatrzności w piramidionie (czyli oko w trójkącie) występuje tylko na banknocie $1. Z ciekawostek to wszystkie loże masońskie mają swój numer, i im niższy numer tym starsza i bardziej prestiżowa loża. Z tego co wiem to pierwsza, i chyba druga, loża masońska w Londynie już nie funkcjonuje, a a ojciec partnera jest między innymi członkiem czwartej loży masońskiej, więc jednej z pierwszych lóż które powstały w ogóle na świecie. A tak szczerze z mojej perspetywy loże to takie prestiżowe kluby dla starszych panów i daleko im od NWO i totalnej dominacji, ale kto wie - pewnie nigdy się nie dowiemy. 🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️

  • Pozdrawiam ✋ chłopaki z mojego miasta i wesołych świąt

  • Porządnie.

  • Bogaci uprawiają władze dla władzy, nie robią tego dla pieniędzy, bawią się w bogów, niewielu to widzi

  • Masoneria to nie ideologia to są ludzie!!! Hahaha świetny materiał jak zwykle, pozdrawiam 🥰

  • Kiedyś pomagałem w obsłudze kateringu głównego zjazdu angielskich Masonów w Richmond, Londyn. Wynajęty zameczek, wymyślne frykasy do jedzenia, drogie auta. Zebrało się ok 300 osób. Po obiedzie jakiś ich ważniejszy wstał i zaczął wyczytywać listę z imienia i nazwiska kto i ile wpłacił na cele charytatywne. Przed wieloma nazwiskami był tytuł lord. Niestety w tym czasie proszono nas o opuszczenie głownej sali i ją zamknięto.

  • predzej uwierzę w ideologie LGBT w polsce niz to była losza Masońska :D

  • ! ! ! Jak to co robią masoni, ich ideologia nie jest zła zobaczcie ten film! ! ! www.youtube.com/watch Ha youtube zdążyło zablokować, ALE są inne witryny i tu jest kopia! ! ! : gloria.tv/post/4uP8dsnSMTnw1DroCLEQot9UJ św. o. Maksymilian Maria Kolbe zmagał się z nimi i wiele wiedział a powyżej więcej co wiedział!!!

  • 17:28 -,,Ptyś tu Był".

  • Ło jejku ale sie tych Wołoszańskich w tych internetach narobiło

  • Siedziba masonów jest na wiejskiej w Warszawie niestety jeszcze nie opuszczona

    • Właśnie ta banda idiotów i złodziei z Wiejskiej jest rządzona przez Masonów.

  • Chcecie wiedzieć wszyscy czym się zajmują "elyty" masońskie? Obejrzyjcie w takim razie "Eyes Wide Shut" Stanley'a Kubrick'a. Pasuje, bo akcja dzieje się w święta Bożego Narodzenia.

  • Zapraszam na mój kanał, pokazałem na najnowszym miejscówki z województwa śląskiego - pozdro! @

  • Masoneria głównie dzieli się na dwa ryty: szkocki i francuski. Początkowo powstał szkocki w 1717 roku z połączenia Bractwa Mularzy Wolnych i Przybranych z Zakonem Różokrzyżowców. Gałąź francuska powstała w czasach rewolty we Francji z lat 1789-1793. Stopnie, które tutaj wymieniono, czyli uczeń, czeladnik i mistrz, to są 3 pierwsze stopnie i jest to tzw. masoneria błękitna. Ludzie na tym stopniu wtajemniczenia mogą się pojawiać w mediach i co nieco przebąkiwać o jej organizacji, ale tylko tyle, na ile mają pozwolenie. Od 4 stopnia w wzwyż aż do 33, czyli najwyższego, jest już całkowita klauzula i nic nie wolno zdradzać, bo wtedy się jest w masonerii już właściwej, a nie tylko ich medialną kukiełką brylująca w telewizji, czy radiu.

  • Też próbuje u siebie nagrywać takie historie!

  • Hehe i ten napis kocham Cię Martyna Pi...o ;) i Kuba gadający obok tego:) dzięki za odcinek :)

  • Masoneria to pomocnicy szatana na ziemi.

  • „Masoneria nie ma złego charakteru” Jedna z błędnych informacji..

    • Błędne to wg płaskoszczypów i setek TOTALNIE ogłupiających, kanałów dla małych dzieciaków, którym można wmówić wszystko (dlatego są tam prawie same idiotyzmy). Wiec jeśli jako źródło wiedzy ktoś ma kretyńskie filmiki to ma skrajnie wypaczone pojęcie nt rzeczywistości. Cóż poradzić, tak działa pranie mózgu. "Iluminati" to tytuł powieści SF, który podchwycili twórcy teorii spiskowych Masoneria ma bardzo bogate tradycje wkładu w rozwój ludzkości jak poczytasz, albo posłuchasz coś poza ogłupiającą papką to się dowiesz

    • owszem ma ;)

  • pewnie ze to zła oraganizacja i sekta

  • Mylicie masonerie z iluminatami

    • ​@PtaQ Avis Są różne prawdy, jestem relatywistą jak oświeceni:-) Chciałbym czasem opowiedzieć o tym czym jest świat i życie, ale czuję, że zabiorę komuś przyjemność z odkrywania tego samemu. Bo na tym polega ta cała zabawa w życie. Ba pragnieniu i spełnianiu tego krok po kroku, to podoba się, co ekscytuje. Min świata i życia tajemnice. Im gorsze było wcześniejsze (wnikające z zafałszowania idami zła) wrażenie tym lepsze jest to nowe, które prawdą się być okazuje. Prawda jest taka, że zło nie istnieje. Ale programy, które je sugerują i które mocą wiary, potrafią tworzyć nie zadowolenie, lęki i cierpienie. Co jest także częścią zabawy, gry w bogate życie. Bo przecież dobro bez zła nie istnieje, tak jak światło bez ciemności. Tak jak jest to w symbolice szachownicy. To białe pole tworzy czarne i czarne białe. Tak jak w symbolu Yin-yang (oba pola wzajemnie uzupełniają i przenikają się). Jak to się mówi ciemność to tylko brak światła. Cienia (zła) nie ma to iluzja, wynikająca z odcięcia od światła (świadomości Boga, czyli od oświecenia). /Co nabywa się w drodze rozwoju, w drodze życia jako kolejny etap przebudzania się, do boskości, poczucia mocy, jasności prawdy, którą wtedy świadomie się tworzy.. Myśląc dobro, dobro się sieje i dobro kiełkuje.. Jednak czym było by dobro bez zła, jak też bogactwo bez przeciwieństwa. Wszystko w świecie jest dualne i każdy SAM tworzy swoje doświadczenia swoją myślą, WYBIERAJĄC skupienie na tym co mu się podoba. Energią swoich myśli (wibracji) czaruje swoje życie, które się materializuje wg tego w co wierzy i czuje. Co siejesz (myślami) zbierać będziesz (doświadczeniami) w ramach wibracji, którą emanujesz w czasie rzeczywistym. Innymi słowy karma nie obowiązuje, bo możesz regulować doświadczenie zakresem wibracji zmieniając je świadomie. Mimo że wcześniej siałeś, myślałeś rzeczy różne. Tak jak ogrodnik możesz regulować wzrost roślin świadomie nie będąc ofiarom dryfowania po doświadczeniach wg magnetycznej siły już stworzonych myśli.. Czyli można zmieniać wszystko kiedyś myślałem o zemście teraz to się materializuje ale zmieniam zdanie i odwracam los choć część rozpędzonej energii dokona zniszczeń ale dobrze zmiany są dobrem bogactwem na tym polega życie że ciągle coś zmienia się. System się rozbije ale przeżyje i złoży do kupy od nowa.

    • @Adam Roman Obys mial racje

    • Iluminati to wymysł pisarzy SF, to tytuł powieści, którą teorie spiskowe postanowiły przedstawić jako rzeczywistość i widać się udało, tak jak smugi, 5G itp W necie siedzą przeważnie dzieci bez krytyczne i naiwne, kupią wszystko dlatego tysiące kanałów żeruje na naiwności i lękach, promując te idee "złych iluminati" Ja się śmieję że to zapowiada się nowa RELIGA - taka paranoja, prowadząca do obłędu, bo jak ktoś w to uwierzy będzie bał się wszystkiego i ucieknie do buszu może o to chodzi autorom teorii spiskowych, by rozbić społeczeństwo i odseparować idiotów, by nie szkodzili reszcie.

  • Wesołych Świąt Bożego Narodzenia oraz szczęśliwego Nowego Roku

  • Jak nie wiadomo czym się zajmują. Masoni głównie y zydix i Niemcy czyli pobratymcy. . Jest to stowarzyszenie satanistów coś podobnego jak illuminati tylko trochę niższe rangą. Mają na celu agenture w poszczególnym kraju, środowisku. Jest to tzw bractwo które chce kontrolować świat i rzeczywiście tak jest. Masonem np był żyd Piłsudski, obecnie kaczynski morawiecki Tusk itd itd Masoni również stworzyli 1 i 2wś i komunizm i nazizm.

  • 12.39 Cytat od jednego z was. Jak nie wiadomo o co chodzi to w Polsce przynajmniej chodzi o pieniądze. Macie wielkiego minusa za te wypowiedzenie. Jak jesteście osobami publicznymi to powinniście wiedzieć co mówicie to publiczności, a nie że odniosłem takie, a nie inne wrażenie. Jeśli chodzi o kasę to wszędzie tak jest nie tylko w Polsce.

  • Masoneria dała nam covida Wesołych Świąt wszystkim🎅🎅🎅

    • @Adam Roman piszesz mi takie litanie uważasz się za inteligentnego pochodzenia Ja piszę prosto A Ty nie rozumiesz zniecheciłes mnie

    • @Agnieszka Jeśli ktoś wypowiada się o nieporozumieniu to czemu go nie wyjaśnia? Jeśli ktoś widzi gdzieś sprzeczność to czemu jej nie wymienia? Wytykanie błędów bez ich wskazania. Oraz nie porozumień podtrzymywanie bez wskazania na rozbieżności jest bez produktywne, nie racjonalne. Dlatego dziwię się ludziom w sieci że komentują rzeczy negując coś tylko zamiast napisać coś pożytecznego coś konstruktywnego, wskazać choć błąd

    • @Adam Roman Niestety nie rozumiesz mnie po drugie mam jedno imię i było mi nadane spątanicznie Moją siostra miała zaplanowane imię które zmienili jednak rodzice bo mi się nie podobało Robisz wywody piszesz litanie nie rozumiejąc mnie i przeczysz znów swoim poprzednim wypowiedzią Pozdrawiam

    • ​@Agnieszka Widzisz, harhara jest naturalna i jest dosłownie WSZĘDZIE. Nad sobą miałaś rodziców jako dziecko, twoi rodzice dziadków, a dziadkowie (dajmy na to że dysponowali domem rodzinnym) oni mieli wojewodę, a ten prezydenta, a ten inną władzę, która też ma nad sobą władze itd Jeśli fakt istnienia władzy Cię dziwi to jesteś dziwna. Przecież jako dziecko nie burzyłaś się, że rodzice zaplanowali z góry twój pokój, łyżeczko, albo że przeprowadzą się do innego lub bliżej miasta jak dorośniesz byś miała łatowej w życiu (blisko do szkoły). Czy jeśli przed twoim urodzeniem urządzili twój pokój i twoje imię było gotowe w 2 wersjach, to znaczy że masz się na nich oburzać, ze wszystko zaplanowali ? Jeśli byli by pijakami i nic by nie planowali i porzucili by Cię i mieszkała byś ze zwierzętami w lesie, które by Cię przygarnęły jako noworodka (takie rzeczy się zdarzały -zwierzęta domowe, na podwórku na wsi opiekowały się dziećmi.. 5 lat np zajęło oduczenie dziobania ziemi pewnej dziewczyny, którą odbito takim rodzicom którzy dali dziecko CAŁKOWITĄ wolność, nie zajmując się nim - czyli się nie narzucając). Ciekawe na kogo i czy takie dziecko wyrosło by jak by nie miało nawet przykładu zwierząt. Może było by kompletnym idiotom (bez bodźców umysł się nie rozwinie). Więc wiesz, te twoje zarzuty wobec władzy są śmieszne. Bo równie dobrze możesz postawić je swoim rodzicom i nauczycielom w szkole. Mówiąc im że od małego uczysz się tego co oni chcą (ale dzięki temu wyrosła na człowieka a nie na warzywo albo psa - jak byś naśladowała psy to byś szczekała i chodziła na czworakach jak ktoś kogo porzucono też -bo to inny przykład, niż dziecko dziabiące ziemię jak kury). Chodzi o to, że władza jest jak rodzic i jeśli coś planuje to dla dobra swoich dzieci (podopiecznych). Podejrzewanie rodzica o złe intencje jest nie racjonalne (jeśli go nie znasz dobrze to możesz ulec pomówieniom). Teorie spiskowe są pełne chamskich oszczerstw. Jednak jeśli ludzie będą wierzyć że ktoś chce ich zabić to wywoła taki efekt. Bo część ludzi nie u władzy, ale nisko (miałem takiego znajomego) wyraża się o ludziach negatywie, nazywając ich plebsem, jako podludźmi, aby w ten sposób leczyć własne kompleksy. Prawdziwa elita nie ma kompleksów.. Walka toczy się na niższych warstwach piramidy. Każdy ma wolą wolę ale aby za czymś się mógł opowiedzieć bogowie dają mu okazje. Wybór pokoju lub walki. Jakby dobra lub zła. Choć walka dla samobójcy może być dobrem. Dla mnie co ludzie wybiorą i tak będzie dobre, bo ja pozytywnie interpretuje patrząc na korzyści.. jak będą walczyć to dostarczą rozrywki jak nie będą to dostarczą też atrakcji bo trudnej i dziwnej ich przemiany jak będą się odnajdywać w nowym systemie to będzie ciekawe albo jedno i drugie. Nie chce rezygnować z żadnej z przyjemności jeśli już życie może być tak bogate że i rewolucja wybuchnie i część prze- żyje Każdy może przyjąć postawę obserwatora i cieszyć się ogromnym spektaklem jak by oglądać dobry film akcji. Tylko to naprawdę jako ważne, prawdziwe wartościowe fascynujące i istotne. System nie jest dobry, on jest super doskonały. Bo dostarcza wszelkiego dobra, nawet rozrywki. To dzięki systemowi bogactwo istnieje. To dzięki niemu świadomość rośnie. System daje wszystko jest jak źródło życia. Poza nim jest tylko śmierć za życia. Czyli zwierzęca wegetacja w ubogim schemacie w ograniczeniu. Dlatego ludzie są w systemie mimo że nań narzekają bo to im podrzucono i robią to bezwiednie ale nie opuszczają go a na wieś blisko i masę domów jest pustych. System to komfort i *boga-* ctwo

    • @Adam RomanMiej się za kogo tam chcesz Wiem że żyjemy w systemie i każdy ma nad sąbą mówię o tzw górze typu rządy itp kogoś kogo rozkazy musi wypełniać Przypadków nie ma wszystko jest zaplanowane Od małego uczymy się tego tylko czego oni chca Ja się nie denerwuje Tylko to wszystko nie zmienia faktu co do mojej pierwotnej wypowiedzi

  • jedzcie do opuszczonego szpitala w Raciborzu . Pozdrawiam

  • Wooo awesome this place abandoned the number 666 strange freemasoneria greetings from mexico

  • Czytając opinię ludzi nie dziwie się ze utrzymują wszystko w tajemnicy. Skoro prawie cały świat oskarża ich o mroczne i złe cele , nawet jakby się ujawnili zapewne nikt by nie słuchał jedynie chciał zlikwidować że strachu

    • @Krzysztof Kowalski wystarczy po czytać , mają oficjalne strony. Jedynie ludzi mało zadowalaja te informacje i dopisuja im tajemnicze historię. Kiedyś kościół obarczal tym co szatanskie i złe wszystko co nie było chrześcijanskim tworem.

    • @Becia W . Właśnie z powodu izolowania się, utrzymywania swoich ideologii i celów w tajemnicy ludzie podchodzą w taki a nie inny sposób do tematu. Gdy coś jest przejrzyste i jawne wtedy nikt nie idzie tropem teorii spiskowych bo nie ma ku temu powodów. Nie wyjawia swoich zamiarów jedynie ktoś, kto ma coś na sumieniu i nie ma czystych intencji.

  • Słyszałam też teorię że ten budynek miał być galerią sztuki ale nie udało się ukończyć. Kiedy tam byłam (lato) pasły się tam krowy i poruszały się też w budynku. Dziwny klimat ogólnie.