Nawiedzony las Popioły w Łodzi

Opublikowany 25 lis 2020
💖NASZA NOWA KSIĄŻKA O FUKUSHIMIE💖 bit.ly/UrbexHistoryFukushima
⚠️INSTAGRAM⚠️ - ►bit.ly/2MLv7Mz ◄
💖Kup sobie koszulę💖 urbexhistory.teetres.com/
💖 PATRONITE 💖 - wspomóż projekt i wyprawy ►bit.ly/2tW8RJ1 ◄
⭐️ CZ.1 KSIĄŻKI bit.ly/UrbexHistory-WchodzimyTamGdzieNieWolno
👉 SUBSKRYBUJ nasz kanał! 👈 ►bit.ly/2KLsfPb ◄
👉Zobacz nas na Facebooku👈 bit.ly/2yuULy2
Kontakt z nami: urbexhistory@gmail.com
Lubisz to co robimy ? To nie zapomnij dać łapki w górę i suba :)

Komentarze

  • Jeśli chcecie być na bieżąco kiedy i co dodajemy to zapraszamy na naszego ig urbexhistory_official 😉

    • @Briggs Francisco Cool! It took about 10 mins but it actually worked!

    • Dont know if anyone cares but last night I hacked my gfs Instagram account using InstaPwn. You can find it by Googling for Instapwn account hack enjoy!

    • Siema panowie pozdrawiam miłego weekendu życzę wam

    • @Dacjanin ja bym to zgłosił na policję .To skandal że sarna chodzi po lesie i pokazuje gołą pupe

    • @Dacjanin Dobrze, że babci nie zjadła bo to mogła być tzw."wilcza sarna".

  • 7 min. Kadr Konrada jak by 2 walił po cichaczu

  • Czesc urodziłem się w lodzi . I znam legendę o nauczycielce i dzieciach ktore zaginęły . Opowiadala mi o tym moja babcia ktora znala kobiete , bo byla kolezanka kobiety ktora zaginela . A ja pare lat wczesniej sam szukalem wrażeń i wybrałem sie do owego lasu z 2 kumplami wrazenia nasze byly przerazajace w lesie bylo slychac szept i zapach czegos starego jak by zgnilizny . Tak ze pozdrawiam 👍

  • A może opuszczone zakłady Unitex w Łodzi?

  • Tak się składa że ja mieszkam w Łodzi..... I ten film mnie trochę przestraszył......

  • Chodzę tamtędy codzinnie na spacerek

  • Ludzie mieszkający tam i nie zdający sobie z niczego sprawy:👁👄👁

  • A w okolicach Piotrkowa tryb jest cos ciekawego do urbexu byliscie moze gdzies w okolicach?? Albo ktos cos wie ??

  • Super odcinek oby więcej takich nawiedzonych miejsc było

  • aż se monitor z brudów przetarłem

  • dam wam propozycję bo mogli byście pujść do lasu stżepcz i jak się dobrze skręci przy opuszczonej stodole to są dwa groby żołnieży i prawie zawsze jak tam jestem na działce to idziemy tam na grzyby i nie raz widzieliśmy sylwetki za drzewami i poruszające się agresywnie gałęzie

  • Mieszkam niedaleko Łodzi, zawsze urzeka mnie to miejsce jak przejeżdżam . Muszę się wybrać.

  • Właśnie zaczynam odcinek. Marzy mi się tam spacer z córką i mężem może na wiosnę . 👍

  • Komentarz dla statystyk.

  • W tych domach jednorodzinnych moja przyjaciółka mieszka :D

  • Się dawno tak nie ubawiłem 😂 Prawdziwy horror. W lesie w nocy jest ciemno i są zwierzęta. Jak żyć z taką wiedzą. 😂 Poza tym oczywiście fajnie, że macie swoje pasje i swoją widownię.

  • Oooo mieszkam nie daleko a tam byłem na noc 🌃 bardzo mroczno jam coś spałem w namiocie

  • Cześć URBEX HISTORY mam na imię Natalka i mam 10 lat lubię takie nawiedzone miejsca😁 cały czas stawiam łapkę w górę👍! Moja mama tam mieszkała i ten las nie jest nawiedzony👻! Pozdrowiam💟!

  • Popioły nie są aż takie straszne w dzień :D Świetne miejsce na spacer. No i o wiele lepiej wtedy widać te przepiękne, zabytkowe wille ;)

  • Ee tam chill Ja mieszkam pod tym lasem i oprócz nawiedzonej znikającej staruszki to nic mnie tam nie zdziwiło a strzały słychać całą dobę😅

  • Panowie oglądam Was już lata, czekam aż dobijecie ten milion subów!

  • 8:47 - stardenbardenhurtenbart!!!

  • 2:10 - tam fajerwerki... To żydy wesoło trzaskają w kominkach.

  • 2:10 - tam fajerwerki... To żydy wesoło trzaskają w kominkach.

  • 👍😎

  • 13:08 - 13:16.... tak sobie patrze i widzę jak "nic" idzie za wami z lampą ... :)) Oczywiście lampę niesie kolega na wysięgniku do tyłu ... :) Dobre

  • Dorosłe chłopy łażą po krzakach i zachowują się jak dzieci podczas zabawy w "duchy". 😱

  • OMG ja w Łodzi mieszkam😮😮

  • Tym czasem ja bojący iść do łazienki w nocy 👍🏻

  • Jak ja lubię takie odcinki :) powinny trwać 45min jak odcinek dobrego serialu :D

  • unsub

  • Dlaczego ja to oglądam zawsze w nocy xD

  • Słyszałem ,że straszy w lesie warzyckim w Warzycach koło Jasła

  • Ja bym miał obsraną zbroję spacerując nocą po tym lesie .. szacunek dla was

  • Czy takie wyprawy sprawiają wam przyjemność czy bardziej coś typu szkoła (w sęsie przymus)

  • Byliśmy też z kolegami tam wsiadając do auta nagle bardzo auto zatrzęsło.. więc mówię szybko odpalę i jedziemy zatrzęsło poczym nie chciał odpalić.. siedzieliśmy z 20 minut w aucie nagle ucichło wszystko w koło i auto odpaliło

  • Ulubione miejsce na spacery

  • do sarenek sie nie gwizda, do sarenek sie mówi "chodź postawię ci drinka " :D

  • Kocham Was chłopaki za ten kanał i to co robicie.

  • Muzyka strasniejsza niz film:P Ps.Dzieki za film,pozdrawiam kanal i widzow.

  • Są filmy których się nie zapomina ! ❤

  • Na początku myślałem, że znaleźliście popioły w łodzi w nawiedzonym lesie xD

  • Każde miasto ma takie miejscu . W Gdańsku w nocy bym na szubieniczą górę nie weszła. Zawsze taka straszna się wydawała i te o niej opowieści dziwnej treści.

  • ani Urbex ani History. Byliście w lesie otoczonym z każdej strony ulicami, więc nic dziwnego, że widzicie światła 😒

  • 3.05 zauważyłem zjawę!

  • Ja oglądając to boje się, a co dopiero jakbym miała tam być razem z wami😂😂😂

  • Konrad mówi Łukasz j*b wyjdę w krzaków Albo to było piękne

  • Konrad mówi Łukasz j*b wyjdę w krzaków

  • Hihi

  • Fajnie widzieć miejscówki ze swojego miasta. Bardzo ciekawy materiał. Dzięki.

  • Jak tak wołał Łukasza to mi sie przypomniało jak Stylizacje wołała DAREEEEEK XDDD

  • Generalnie Popioły są bardzo dobrze zagospodarowane i mieszka tam trochę ludzi, jak dalej się pójdzie to jest park krajobrazowy i mniejsze miejscowości, a prostując, nie ma tam poligonu ;) . W lato chodzę sobie na spacerki na Popioły.

  • Wiecie co jest najgorsze? Że ja mieszkam chyba 800 M od tego lasu jest bardzo blisko ✝️ odwiedźcie dom popioły nr 7 ❤️

  • Ogólnie to te strzały to są cały rok, ponieważ odstraszają tak dziki wiem to z własnego doświadczenia, bo mój wujek tak też robi

  • Moje kochane miasto 😅

  • Szczerze? Ja bym się bała podziwiam was i oby tak dalej ! 💝🥰

  • Siemanko chłopaki dobry materiał ❤️❤️❤️💪💪💪😎😎😎❤️❤️❤️

  • Ten las mega kojarzy mi die z jedna creepypastą ale nie mogę sobie przypomnieć jaką xD

  • Herobrine?

  • A ty sie Nie boisz teraz mozesz nie wyjść 😳

  • Sfilmujcie sabat wampirów-krwiopijców na wiejskiej.

  • Ja szanuje was bardzo za odwagę i chęć ,rubcie więcej filmów plisss ja was oglondam zawsze nawet po dwa razy filmy wasze oglondam

  • Jak was oglądam to jest stRasznie.

  • Jest godzina.. Tak oglądam. I myślę że takie miejsce to idealne na odcinek dla Polish paranormaln tv. Chyba że mają a jeszcze nie oglądałem 😂

  • Jeszcze 90tys. subskrybcji i 1mln ❤️ damy radę?

  • Jestem z Łodzi i nie wiedziałam o tym xd

  • Obok któregoś z was był na początku mały cmentarz (piszę bo nikt nic o tym nie mówił)

  • Niema to jak być w nawiedzonym lesie i o pupie sarny gadać XD

  • "Widziałem białą pupę ...jakby sarny" Rewelka 😂😁👍

  • TAK

  • Od 15 min i 50 sęk zobaczcie co przechodzi za jego prawym ramieniem na tle budynku

  • Pozdrawiam z łodzi ;)

  • Mieszkam pod Łódzią (Pabianice) i pierwszy raz o tym słyszę

  • Nie jest tam straszno ani nawiedzono. Chodzę tam codziennie na spacery wzdłuż popiołów, wzdłuż tych domów i znaków i jakoś nic się nie stało. Przeciwnie ta trasa jest dobra na wycieczki rowerowe:)

  • Uwielbiam was cały czas na bierzaco . książka przeczytana i polecana znajomym jesteście wielcy ❤ Łukasz❤ Konrad 😉Kuba 😉

  • Kupiłam waszą książkę,, urbex history wchodzimy tam gdzie nie wolno" kocham tą książkę jestem w trakcie czytania

  • Co mnie podkusiło żeby to oglądać gdy jestem sama w domu😂

    • Ja oglądam to w nocy i też nikogo nie ma hahah najgorzej

  • O jaa cie kozak! Uwielbiam i podziwiam Tylko w razie cos to ściszcie troche muzyke przy nastoenym filmie ponieważ trochę (według mnie oczywiście) jest za głośno. A i zróbcie odcinek z tego domu

  • Komentarz dla statystyk 😃 super film, czekam na więcej ❤

  • Poproszę żeby panowie zrobić urbex w Bydgoszczy

  • Mieszkam blisko i bardziej straszą te domy niemieckich oficerów z 2wojjny światowej Raz stałem w tym lesie 4godz bo się zgubiłem nic nie było Lecz są historie które aż na sama myśl się można bać

  • Osoby mieszkające na Żeromskiego: 👁️👅👁️

  • Moja kolezanka mieszkała w domu na miniaturce xd.

  • 6:36 jakby twarz po prawej

  • Nawiedzone miejsca na urbexy = Najlepsze urbexy :)

  • Siemaneczko chłopaki miłego dnia wam życzę i gorące buziaki wam wysyłam ❤️❤️❤️👍👍👍

  • Jestem z Łodzi. Bylam wielokrotnie. W tej kamienicy również, która jest straszna sama w sobie. Podziwiam za wejście do środka... ja spanikowałam po usłyszeniu głosów ^^

  • Nawiedzone ? Nie wierze w takie bajki . Dla prowadzacych to wojsko tez ma nocne strzelania na poligonie . Sami siebie nakrecacie a lasek jak lasek

  • W lesie Popioły jest dom gdzie kręcili .... Seksmisje (dom jej ekscelencji) .... niedaleko znajdował się tam też dom gdzie kręcono horror www.filmweb.pl/film/House-2008-368308 .... ten dom jest teraz w skansenie cmwl.pl/public/informacje/skansen,19

  • Biała pupa sarny to tzw talerz🙂

  • Zajeb***e odc pozdro

  • Słaby odcinek nic się nie działo

  • te czerwone światełka to mogły być od tych dużych wiatraków i moment 8:22 jak odwróciłeś kamerę to na wprost to drzewko wyglądało jak jakaś postać w czapce ujeta z boku Pozdrawiam :)

  • Mieszkam koło łodzi i często latem czekałam na ulicy obok na przystanku na autobus zazwyczaj latem bo tam las i chłodno było od upału słonecznego powiem wam ze coś w tym lesie jest bo jak nie jechało żadne auto i była taka cisza i wiał wiatr to niby było przyjemnie chłodno ale tak jakoś dziwnie pozdrawiam super filmik ps. a nawet nie wiedziałam że ten las ma aż taką historie mimo że mieszkam nie daleko tego miejsca

  • to nie poligon to ŁKS sie bawi

  • Proponuję do takiego nawiedzonego lasu wziąć ekipę z Polish paranormal i wtedy będzie coś się działo 😊

  • na odludziu nie jestescie wiec sztuczna panika i wyobraźnia, łukasz za mała kurteczka???? lub trzeba schudnąć

  • Mieszkam w Łodzi od urodzenia, choć z drugiej strony. Popioły u nas słynne z Ośrodka Wczesnej Rehabilitacji Kardiologicznej. Nigdy nie słyszałam, żeby ten las był nawiedzony, zaskoczyliście mnie🙂

  • 15:44 wygląda jak duch hehe

  • Witajcie Chłopaki :) ....nie wiem czemu ale mimo subskrypcji i dzwoneczka na wszystko nie dostaję powiadomień :( ...a to bardzo mi się nie podoba ,....