Nocleg w nawiedzonym ruskim szpitalu

Opublikowany 23 paź 2020
💖NASZA NOWA KSIĄŻKA O FUKUSHIMIE💖 bit.ly/UrbexHistoryFukushima
⚠️INSTAGRAM⚠️ - ►bit.ly/2MLv7Mz ◄
💖Kup sobie koszulę💖 urbexhistory.teetres.com/
💖 PATRONITE 💖 - wspomóż projekt i wyprawy ►bit.ly/2tW8RJ1 ◄
⭐️ CZ.1 KSIĄŻKI bit.ly/UrbexHistory-WchodzimyTamGdzieNieWolno
👉 SUBSKRYBUJ nasz kanał! 👈 ►bit.ly/2KLsfPb ◄
👉Zobacz nas na Facebooku👈 bit.ly/2yuULy2
Kontakt z nami: urbexhistory@gmail.com
Lubisz to co robimy ? To nie zapomnij dać łapki w górę i suba :)

Komentarze

  • 4:32 "wyjście ewakuacyjne" ?! tabliczka po polsku w RUSKIM szpitalu?! ???

  • Byłam tam kiedyś wieczorem ale nie wiedziałam że to miejsce ma taką historie.... 😳😳😳

  • Jezu byłabym się

  • Ja zaraz idę spać a boje sie takich żeczy fajnie noc 😲

  • 2h w kolejce na prom raz tam czekałem

  • Wrzaski jęki w hotelu to normalne

  • Zarąbiste🤙🏻🤙🏻🤙🏻🤙🏻

  • Kto z 2021 like i kom

  • 13:35 3 to godzina duchów

  • ej ...... b ja jiem i na samym początku się zrzygałam

  • 4:47 Legnica pozdrawia

  • szkoda ze tam nie straszy jak by straszyło to mieli by pełno gości szukających atrakcji to by było super sam bym ze znajomkami tam zawitał na 2-3 dni zobaczyc jak to jest nocleg z duchami

  • Są 3 godziny ducha 0.00 3.00 3.33

  • 18:47 czy tylko ja widzę zwierzę na korze drzewa?

  • Jadę teraz na święta do Świnoujścia i byłem tu dużo razy u to moje rodzinne miasto

  • Kocham nawiedzone miejsca. Mam prośbę, możecie robić więcej takich nocowań w nawiedzonych miejscach?

    • W ogóle jak wy się kręcicie w nocy co wam jakiś sen o bieganiu się śnił

  • to jest ustawione>:(

  • O 3.00 to godzina duchów i tylko ta godzina A nie 0.00

  • Хуже того, русский или преследуемый

  • 7:08 jak się zesrałem

  • kiedy live co z spania

  • Jezu chłopaki ja was podziwiam ze chcecie takie rzeczy nagrywac ja bym się zesrala ze tak powiem i nawet jak to oglądam to się boje i

  • Ja boję się bardziej tego że to był RUSKI niż nawiedzony 😁😁😁😁.

  • avocados 🥑 from mexico 🇲🇽 👉😏👉

  • XD on jest opuszczony nawiedzony ruski a jest tam jak by nowo zrobione był

  • Dreszcze mam :0

  • tak

  • Mięsny jeż

  • Godzina duchów to 3:33, a nie północ Panowie. Jeśli chcecie czegoś szukać to o tej godzinie najlepiej ;)

  • Rosja to piękny kraj Naj bardziej to Moskwa i lasy

  • Jejku ja jak ogladam cos strasznego to nie moge czytac komentarzy bo trace klimat odc.

  • Istnieje godzina 3 rano omk

  • 👍😎 jak na takie miejsce to i tak mocno spaliście ⁜

  • O 3 nad ranem budzą się anioły a pòłnoc to godzina duchòw

  • ja to akurat lubię rosje morze nagrasz odcinek z czarnobyla lub prypeći?

  • I wyobraź sobie że śpałeś na miejscu jednego trupa😳

  • Jak chcecie straszne miejsce odwiedzić to zapraszam was do Radomia na Kolberga znajdował się tam dom dziecka jest w dobrym stanie ☺️

  • Boję się

  • Największe zjawiska podobno dzieją się między 2 a 3 w nocy. Nie 24.

    • U mnie czasem siostra siedzi o 2 to normalne bo ja się boję jej czasem aj siedzę bo nagrywałam boję sie:

  • 1/10

  • Jak panowie mogą się takiego nie bać ja zemdlałam prawie

  • Ja byłam na koloni w Świnoujściu

  • Ja oglądam to o 00:23

  • Niech ksiądz proboszcz przyjedzie i nie poświęci wodą świętonom i już po ducha ,,TEN HOTEL"

  • Jak to oglondam

  • Ja w domu się boje

  • Fajnie jakby Zofiówkę też tak odnowili.

  • 16:58 ok, tylko ze dlaczego nie masz nog pod kołdrą :^D? Kto tez ma schizę, że ktoś was dotknie w stopy jak nie będą przykryte?

  • Może róbcie więcej nawiedzonych odcinków i przy użyciu SB 7

  • fajne

  • Uwielbiam wasz kanał 👍

  • Miodzio odcinek 👌

  • Jesteście najlepsi wariaty z was ostre fajna zajawa uwielbiacie to i to widac i zato kazdy kto lubi tego typu filmy lub podoba im sie sprzet urbexu zostawcie im like subskrepcje wesprzyjmy i rozglasniajmy robiac to panowie beda miali lepszy sprzet wiecej checi dzk czemu filmy beda tak potencjalnie pielnie ze kazdy bedzie je ogladal i na nich będzie widoczne coraz wiecej nadprzyrodzonych akcji bo zostawia sprzet lepsza jakosc i wydajnosc pozdrawiam

  • Kurde szkoda że ten hotel nie jest opuszczony bo wtedy to by było o wiele bardziej hardkorowo

  • 3 rano ;]

  • Chętnie bym spędził zy wami ten czas chciałbym sam się przekonać czy jest faktycznie nawiedzony bo ja się sam Intersuje zjawiskami paranormalnymi od 20 lat tak powiem tylko.

  • 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂(ruski)😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • co to za głosy w tle ???? pltools.info/it/m66yk7ORuLGRj8o/wideo

  • Strach się bać!🤣🤣🤣

  • Jaka północ? 3:00 to godzina duchów

  • urbex ma głos ja friz

  • Nadrabiam wasze materiały i jestem bardziej skłonny powiedzieć, że godzina 3:00 w nocy jest bardziej dla duchów itp. Sam czasami odczuwam pewne rzeczy i z zaciekawieniem oglądam wasze materiały, czekając na coś, co może wydarzyć się w trakcie waszych zmagań. Stety niestety wierzę, że '' coś '' istnieje ze względu na własne doświadczenia. Pozdrawiam was i życzę udanych wypadów!

  • Taa napewno ja w takie bzdury nie wierzę

  • Godzina duchów jest między 3 a 4 w nocy, ktoś się pomylił.

  • My mom grew up living next to the hospital and I was lucky enough to visit Swinoujscie before and after the renovation. I’m so happy you made a video on the hospital and it’s history. I remember accidentally throwing balls over the fence to the “Russian side” as a child when I was playing. 😂 Most of that street was part of a Russian base and many of the buildings in that area were remodeled into government buildings and shops as well.

  • Ogólnie rzecz biorąc, będziecie mieli co wspominać na stare lata! ;) Fajnie, że możemy być choć pośrednimi świadkami tego, jak pracujecie na te wspomnienia.

  • Ghost Busters normalnie

  • Czy tylko ja w 3:29 myślałam,że coś za nimi stoi jakiś tych,diabeł,czy coś innego.....

  • 3 w nocy to godzina diabla. Ma oznaczac,ze szatan kpi z trojcy swietej i zgodziny smierci Jezusa na krzyZu(a byla to godz.3).

  • 🙃

  • ehhhhh

  • Mnie to zawsze interesuje jak wy to robicie ze jak jestescie w jakims miejscu i opowiadacie o nim legendy to sie nie boicie w nim potem przebywac😳 I jeszcze jedno nie moglam przestac sie smiac jak bylo to zblizenie na zioma mowiacego krwawa merry 15:00

  • gdzie MaSeCzKa

  • Hotel libero w miliczu tylko jest zwykłym hotelem bez legęd chyba że nie wiem

  • ten Konrad 😘

  • Och, no przecież ludzie uwielbiają hotele, a Wy się zastanawiacie czemu jęki słychać.

  • Nabijanie kasy.

  • 3:00 to godzina duchów. Nie północ.

    • 3 to godzina szatana , północ to godzina duchów . 😒👈

  • Teraz jedźcie do hotelu Zielony Dworek w Karpaczu dzieją się tam dziwne rzeczy

  • Ile za waszą książkę??

  • Fajny odcinek

  • Leci sub i łapka w górę:-) moje klimaty

  • Ale straszne

  • ja mieszkam w Legnicy :))))))

  • Kto też sie chowa w komentarzch?

  • w jakim to mieście?

  • Jakie to jest creepy przerabiać szpital na hotel, śpisz sobie w pokoju gdzie umierali ludzie

  • Jak zwykle dobry film. Pozdro!

  • POV : chronisz się w komentarzach

  • TTo się robiło tak 3x krwawa mery przez lustrem i musi to być w łazience przy zadaszonym światła i jak wypowiedź to czarna poczekać 1 min i w tedy powinno Cię boleć brzuch i będziesz mieć rysy pazuruw

  • Pamiętam ten opuszczony szpital z wakacji za dziecka to był 1998 rok. Chciałem go wtedy nawet oglądnąć z bliska ale odstarszały mnie jakieś wywieszone ciuchy co sugerowało obecność bezdomnych. Miło się patrzy jak taki piękny obiekt dostał drugie życie oby więcej budynków miało tyle szczęścia. Filmik jak zawsze super robota, pozdrawiam

  • Fakt lubię się bać ale teras to się zesrałam w majtki

  • Ja oglądając ten film sie prawie zesrałem 😂

  • Chłopaki następnie musicie iść na strych mojej szkoły XD

  • Ja Świnoujściu byłam tesz i nocowałam ale nie w szpitalu

  • Mieszkam długo w Świnoujściu i pierwszy raz o tym słyszę

  • Gdybym miała nawet takiego przystojniaka jak Kondziu przy sobie, nie wiem czy bym odważyła sie tam spać.....

  • Mieszkam w Swinoujsciu bardzo dużo słyszałem o tym co się działo w tym budynku.

  • na jednym filmie była miniaturka ,gdzie jeden z Was wyglądał jak czuuX XDDDD edit: to chyba był skażony cmentarz (???)

  • 3-3.30 to godzina duchów.