Opuszczony McDonald's - Urbex History

Opublikowany 20 paź 2020
💥⚠️ Sprawdź Beesafe bo warto⚠️ 💥 bit.ly/3lElT6f 👌
💖NASZA NOWA KSIĄŻKA O FUKUSHIMIE💖 bit.ly/UrbexHistoryFukushima
⚠️INSTAGRAM⚠️ - ►bit.ly/2MLv7Mz ◄
💖Kup sobie koszulę💖 urbexhistory.teetres.com/
💖 PATRONITE 💖 - wspomóż projekt i wyprawy ►bit.ly/2tW8RJ1 ◄
⭐️ CZ.1 KSIĄŻKI bit.ly/UrbexHistory-WchodzimyTamGdzieNieWolno
👉 SUBSKRYBUJ nasz kanał! 👈 ►bit.ly/2KLsfPb ◄
👉Zobacz nas na Facebooku👈 bit.ly/2yuULy2
Kontakt z nami: urbexhistory@gmail.com
Lubisz to co robimy ? To nie zapomnij dać łapki w górę i suba :)

Komentarze

  • Film, filmem ale tu chodzi o bezpieczeństwo dlatego poświęćcie chwilę dajcie łapkę w górę pod komentarzem i zobaczcie jak możecie zadbać o siebie i najbliższych podczas podróży, wyprawy, lub podczas normalnego dnia. Wszystko macie pod tym linkiem: bit.ly/3lE2oL6

  • Klaun? 😮 Symbolem sympatyczności, łagodności, dobroci i miłej zabawy?😲 ...- Penny Wise byłby innego zdania 😜

  • Mam u siebie opuszczone i podobno nawiedzone przedszkole wojskowe wiecej informacju udziele jak sie zainteresujecie tematem pozdrawiam

  • Ja miałam ten MacDonald

  • Nie ma to jak pieprzyć bzdury nie mając pojęcia o obiekcie po którym się chodzi.Pomieszczenie przy kuchni to menadżerski,obok money room z okienkiem do przyjmowania kasetek z pieniędzmi a nie drive. A na zewnątrz to nie chłodnia tylko kompaktor.

  • muj nauczyciel pracowal w szkole a puzniEj w maku

  • Tego miejsca niedługo nie będzie bo na jego miejscu ma powstać MOP może tam będzie mak

  • Trzy

  • Ja mam 29 lat i pracowalam w maku przez dwa lata albo telrzy

  • Kozak odc

  • Dziwne. Autostrada stacja Mcdonalds i sru zamykamy. To je Polska

  • 5:07 pokój managerski, gdzie przebywał manager prowadzący zmianę, tam był również sejf i komputer, okienko "mcd drive dla pracowników" to okienko gdzie rozliczali się z gotówki pracownicy - z managerem prowadzącym zmianę.

  • Wybudowali droge bez dojazdu ?! I dlatego stacja paliw jak i mc przestali być renbtowni ? Masakra.

  • Czy to jest ten Mc Donald's na gierkówce w kierunku Katowic?

  • Uhc czyli tryb w minecraftcie

  • 12:20 Jak można taką głupotę powiedzieć, zaprzeczając samemu sobie? 13:47 nie mam słów....

  • Macie suba

  • Pozdrawiam ludzi którzy kiedyś jeździli do tego maka zawsze wracając z miasta

  • moja mama była szefom

  • Oglądam ktorys z kolei filmik i nie ma w zadnym opisie linku do lokalizacji badz samego nawet adresu. Irytujace. Chyba ze jest to tajemnica?

  • Ja pracowalam

  • Następny fim może byc w Polsce plisss🥺❤️

  • Jesteście super

  • WIMY WIMY

  • Gimby nie znajo bic mac za 25 000 zł

  • Byłem tam teraz jest wszystko rozwalone

  • Okienko jest od biura . Biuro podzielone na 2 części jedna dla kierowników i managerów a druga dla coś w stylu sekretarki jeżeli chcesz rozmawiać z nia to rozmawiasz z nia od strony zaplecza i drzwi od biura managerów są zamykane

  • Pracowalam w Mc donald

  • 👍👍👍👌👍❤️✌️ Fajny film 👍 A u mnie spacer i piękna pogoda😘 Pozdrawiam z Warszawa Polska 😊🇵🇱😘👍

    • @jan dupczak Wszystko jest a nawet filmy robię na kanał s20Ultra. Żona korzysta z S10+

    • a jak tam twoj samsung sie sprawuje?kupiles juz s21 a s20 dales żonie?:)

  • To nie shell tylko statoil.

  • Tak, pracowałem i poczułem smak porażki.

  • Xd

  • Mc Donalds w Piotrkowie , obok stacja paliw Statoil , słynny parking gdzie Kobra obrabiała kierowcom Pałę ( gimbusy nie wiedzą ) o co chodzi ale starsi Kierowcy doskonale wiedzą Pozdrawiam

  • 10.58 be safe.pl od razu skojarzył mi się Mirek Okniński i jego Sejfy.pl jesteśmy bezpieczni :)

  • 3:13 W tym miejscu, za Wami na pewno stał zlew i zmywara 😉 Tak, w każdej szatni znajduje się prysznic i toaleta:)

  • Dziwicie się, że jest prysznic dla pracowników, ale takie są wymagania sanepidu, żeby był prysznic dla pracowników w każdym zakładzie w którym przetwarzana jest żywność. Nawet na stacji benzynowej, gdzie sprzedaje się hot dogi są prysznice dla obsługi. Wiadomo, że nikt z nich nie korzysta dlatego co sprytniejsi montują np. samą baterię prysznicową (bez brodzika, bez odpływu wody, bez jakiejkolwiek zasłonki) w... toalecie dla pracowników :P Tak, w tym pomieszczeniu metr na metr w którym mieści się sam sedes. Tylko po to, żeby sanepid się nie czepiał. A co do chłodni z tyłu McDonalda - prawdopodobnie jest to chłodnia na odpady spożywcze (żeby nie gniły w śmietniku w temperaturze otoczenia jak odbiór śmieci jest raz albo dwa razy w tygodniu).

  • Ja pracowałem :)

  • Miejscowość Kargał Las z tego MC i poprzedniej stacji Lotos przed Cirkle K odbierałem utargi . Pozdrawiam

  • Każdy Mak jest inny :)

  • Siema panowie kozaczki materiał🤗❤️

  • Pracowałem - moja pierwsza praca :)

  • Oj ile ja tam kiedyś paliwa do ciężarówki wlewałem przy tym dystrybutorze co na końcu chłopaki stoją. Szkoda takiej miejscówki😦

  • Stacja zajechana na maxa. A to tylko rok.

  • 13:45 toż to legendarny Preem, mieli zrobić sukces, ale do 2006 ich Statoil połknął

  • Bardzo podoba mi się jak wplątanie wątki historyczne, zawsze można dowiedzieć się więcej 😊

  • Aaa miłe wspomnienia z mąka jak tam pracowałem i bardziej cieciowałem musiałem się przebierać za tego klałna pedofila albo solić fryty i podrzerać fryty albo wyschłuhiwać dzieci które aaaa aa jak to się nazywa aaaa morze to aaa albo grubasów którzy zamawiali 19 bórgerów aaa

  • Kiedyś Circle K to był Statoil. U mnie w mieście pamiętam jak likwidowali. Odcinek kozak :D

  • Coś mi się widzi,że ktoś zawalił,żeby załatwić wjazd z autostrady.

  • 1:34 ja na początku pisze hehe

  • kuchnia była 1 metr od lady opsógowej

  • Stacja benzynowa to była Statoil a później Circle K

  • Nie było tam prawdziwych złomiarzy kabina prysznicowa z aluminium i kątowniki z nierdzewki na ścianach aż szkoda że się niszczy

  • Jakie te burgery muszą być syfiaste skoro jak wystygną nie nadają się do niczego. Skoro wyrzucają burgery czemu nie wystawią pod śmietnik dla bezdomnych tylko szczelnie pozamykane śmietniki coś tu śmierdzi pewnie pasą tym świnie

  • Pomyśleli dzrzwi otwarte żeby złomiarze szyb nie wybijali

  • stacja to statoil

  • W głowie mi się to nie mieści jak można nie zrobić zjazdu z autostrady do stacji paliw i maka. Wow🤦🏻‍♀️

  • 9:40 myślę , że to mogło być WC dla niepełnosprawnych na wózku

  • był mak stacja to czemu zjazdu barany nie zrobili, polska wszystko zniszczyć musi

  • Czy to nie jest kolo piotrkowa trybunalskiego?

  • też czasami jeżdże po opuszczonych miejscach mega w niektórych strasznie

  • hehe jadłem na tym macu

  • Jak można opuścić McDonald? każdy kocha maczka

  • Jeszcze w 2019 roku tam jadłem. Toalety były za małe więc dobudowali nowe na zewnątrz. Był to ciekawy McD bo to jedyny w którym byłem gdzie oferowali majonez do frytek. Raz utknąłem tam na krótko, ale na stacji pomogli mi i odjechałem. Na samej stacji też wielokrotnie stawalem na siusiu. Przyjeżdżał tam fajny czerwony 126p. Niewykluczone że po zbudowaniu węzła już tego nie otworzą

  • Miejsce znajduję sie Koło Piotrkowa mieszkam.naprzeciw tego.miejsca 😉

  • Toalety zewnętrzne to chyba dla kierowców . Przynajmniej tak mi się wydaje.

  • Moja mama pare lat temu jak jeszccze mnie nie było a mam 9 lat i pracowała w maku

  • W UK już trzeci lockdown i jest coraz więcej opuszczonych miejsc do zwiedzania. Wierzę że w PL przyjdzie taki los do wielu posiadaczy nieruchomości.

  • Ja znam 12 McDonald's które upadły (jeden mam w swoim mieście)

  • Ja nie pracowałem w maku ale znam kogoś kto pracował

  • Ja tamtędy przejeżdżałem

  • Piotrków Trybunalski moje miasto

  • Urodziłam się 15 maja 😇

  • Pamiętam jak kiedyś byłem w tym MC

  • jeszcze rok temu byłem w tym maku i tankowalem na tej stacji przy A1 pomiędzy łodzią a częstochowa

  • jak clown moze budzic sympatie :O

  • XD

  • Część chłopaki,zajebista robota jeżeli chodzi o kanał,sztos, pasja i przyjaźń Wasza,szacun,co do mąka to ja od 14 lat pracuje właśnie w maku,za granicą.Pozdrawiam i robcie tak dalej do końca świata a potem dalej.

  • A2

  • Jeszcze jakoś rok temu ten McDonald był otwarty. Jak jechaliśmy do Zakopanego to kawę kupiliśmy.

  • Serio to jest ciekawe?

  • Ja tam się boje klaunów

  • Jakieś 4 lata temu tam stawałem na powrocie z Warszawy na Śląsk ten mcdonald jak się z s8 na A1 zjechało to pierwszy parking dla ciężarowych.

  • udaj sie do gostomia na opuszczonej bazy wojskowej

    • jak chcesz więcej info p tym to pisz

  • Statoil !

  • Mnie tam klauny nie straszne. Za tamtych czasów nie było horrorów o starsznych klaunach więc nw czm dzieci miałby by się ich wtedy bać.

  • Jest jeszcze jeden MacDonald opuszczony we Wrocławiu w centrum

  • Dis

  • Te pierwsze pomieszczenie zaplecza to było pomieszczenie Menadżerskie.

  • Szczerze Kuchnia jest niesamowicie mała. No i prawda Stara.

  • Fajnie

  • Znam tego Mc, toalety na zewnątrz były także dla klientów na wejściu była karteczka z informacją- dodatkowe toalety na zewnątrz. Dobudowano je dlatego, że w środku była wiecznie kolejka. Ta restauracja miała bardzo dobre położenie.

  • Heja

  • Katowice

  • 2:44 kto gra w among us ten wie o co chodzi

  • Ty: dajcie znac czy pracowalisvie w maku a prawie wszyscy to dziecie poniezej 15 roku zycia

  • Ej ja tam byłam, szkoda że już go nie ma

  • niema to jak zamówić maka w czynnym maku a zjeść w nieczynnym💛❤️🧡

  • Zwyczajnie nie "KUPILI" sobie zjazdu z autostrady do swojego lokalu za pol banki i musieli się zamknac🤣

  • Często jadąc trasą nr 1 w stronę Katowic stawałem tam coś zjeść. Zawsze było pełno ludzi, niezależnie od pory dnia. Szkoda że przy budowie A1 nie zrobili zjazdu, ale pewnie za duże koszta. Był to jedyny mc na trasie od Łodzi w kierunku Częstochowy. Mam nadzieję że wkrótce otworzą przy tej trasie jakiegoś nowego mc. Pozdro

    • Nie otworzą bo teraz już mają wywalone n mc

  • MacDonalds :'D jeszcze niech Kfc Będzie xdd